6 mar 2010

Solar Empire - Spellbound



W łapki wpadł mi w końcu album The Red & The Black a na nim bombka na którą dość długo czekałem! Pierwszy raz usłyszałem Spellbound chyba u Radicall`a w secie At Low Frequency Show 11.04.2008 chociaż w tym samym momencie myślę, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo iż zasłyszałem to jednak u kogoś innego, no nie ważne. Najważniejsze, że jest! :D nunununu
Co do tagowania, numer jak się okazuje jest zrobiony przy współpracy z Ezeekil'em stąd też pojawia się nazwa Solar Empire. Swojego czasu przypisywany był tylko ASC.

PS. Na bank był to inny set, bo u Radicall`a nie ma gadania na tracku, a w tym który sam sobie wykroiłem jest (vide YT) tylko za cholerę nie mogę sobie przypomnieć skąd to było, jest mi z tym źle.

PS2. Jeśli mówiąc już o Radicall`u to z niecierpliwością czekam na Emotive LP :D

PS3. Mam! Pierwszy raz zasłyszane na Red Mist Radio - Haze vs ASC 17.03.08.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u