1 kwi 2010

Camo & Krooked - Above & Beyond


Artist: Camo & Krooked
Label: Mainframe Recordings
Title: Above & Beyond
Catalog#: MFR001CD
Format: CD, Album
Country: Austria
Released: 15 Feb 2010

Tracklist:

01. Camo & Krooked - You Cry 4:48
02. Camo & Krooked - Walk On Air 4:53
03. Camo & Krooked - Tonight 4:37
04. Camo & Krooked - Lets Go 5:27
05. Camo & Krooked - See Trough You 5:03
06. Future Prophecies - September (Camo & Krooked Remix) 5:04
07. Camo & Krooked - Terra 4:58
08. Camo & Krooked - The Escape 5:15
09. Camo & Krooked - Lost Heaven VIP 5:56
10. Camo & Krooked - Bounce (feat Nemesis) 4:28
11. Camo & Krooked - Only Me 5:48
12. Camo & Krooked - Just Hold On 5:17
13. Camo & Krooked - Dreams 5:51
14. Camo & Krooked - Silence (feat Nina) 3:31


Trochę czasu minęło od premiery ale jakoś naszli mnie nagle więc o trochę o nich.
Camo i Krooked, hm, po przesłuchaniu worka wałków Camo, w moim odczuciu to właśnie on nadaje cały ten klimat w ich wspólnym LP Above & Beyond. Technicznie są zajebiści a ja mam niedosyt! Na cd brakuje mi chociaż jednego wałka który by mnie potrykał doszczętnie (dziwne słowa :D). Ok, jest You Cry, jest Future Prophecies z September w remiksie, jest wiele innych zajebistych, wszystko lata, fruwa ale szukałem czegoś szytego na miarę np. Nothin Older Than Yesterday(?) chyba tak. Mam takie wrażenie, że są aż nade zajebiści! To sprawia, że nie umiem napisać konstruktywnej krytyki. To taka moja subiektywna opinia :P Jeszcze nikt, komu wspomniałem o nich, nie powiedział, że coś nie leży albo, że czegoś brakuje, same propsy i wcale się nie dziwię. Myślę czasem, że ocierają się o komercje bo są tak doszlifowani ale wcale to nie ma przełożenia na fakty i jest to tylko moje głupie urojenie! Oczywiście, warto sprawdzić Above & Beyond mimo wszystko :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u